מדיניות החזרים

יש לנו מדיניות החזרות של 14 יום, מה שאומר שיש לך 14 יום מרגע קבלת הפריט שלך לבקש החזרה. כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות באותו מצב שבו קיבלת אותו, לא משומש או בלתי שחוק, עם התגיות, ובאריזתו המקורית. תצטרך גם את הקבלה או הוכחת הרכישה.

כדי להתחיל בתהליך ההחזרה, תוכל ליצור קשר איתנו בכתובת info@petsstore.co.il. אם ההחזרה שלך תאושר, נשלח לך תווית משלוח להחזרה, וכן הוראות על איך ולאן לשלוח את החבילה שלך. פריטים שנשלחו אלינו ללא בקשת החזרה מראש לא יתקבלו.

תמיד תוכל ליצור איתנו קשר לשאלות נוספות בנושא החזרות בכתובת - info@petsstore.co.il

**נזקים ובעיות**
אנא בדוק את ההזמנה שלך בעת קבלתה ופנה אלינו מיד אם הפריט פגום, ניזוק או אם קיבלת פריט שגוי, כך שנוכל להעריך את הבעיה ולתקן אותה.

**חריגים / פריטים שאינם ניתנים להחזרה**
סוגים מסוימים של פריטים אינם ניתנים להחזרה, כמו מוצרים מתכלים (כגון מזון, פרחים או צמחים), מוצרים מותאמים אישית (כגון הזמנות מיוחדות או פריטים אישיים), ומוצרי טיפוח אישי (כגון מוצרי יופי). אנו גם לא מקבלים החזרות על חומרים מסוכנים, נוזלים דליקים או גזים. אנא צור קשר אם יש לך שאלות או חששות לגבי הפריט הספציפי שלך.

למרבה הצער, איננו יכולים לקבל החזרות על פריטי מבצע או כרטיסי מתנה.

**החלפות**
הדרך המהירה ביותר להבטיח שתקבל את מה שאתה רוצה היא להחזיר את הפריט שברשותך, ולאחר שההחזרה תתקבל, לבצע רכישה נפרדת עבור הפריט החדש.

**החזרים כספיים**
נעדכן אותך ברגע שנקבל ונבדוק את ההחזרה שלך, ונודיע לך אם ההחזר אושר או לא. אם יאושר, תקבל החזר כספי באופן אוטומטי על אמצעי התשלום המקורי שלך. זכור שזה יכול לקחת זמן מה עד שהבנק או חברת כרטיסי האשראי שלך יעבדו וירשמו את ההחזר.