שאלות נפוצות
מצא תשובות לשאלות הנפוצות ביותר שאנחנו מקבלים. אם אינך רואה את השאלה שלך,
אל תהסס לפנות אלינו.
תוכן מתכווץ
אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?
אנו מקבלים מגוון אמצעי תשלום, כולל כרטיסי אשראי עיקריים (ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס), PayPal ואפשרויות תשלום מאובטחות נוספות באינטרנט. תוכל להיות בטוח שהמידע שלך מטופל באבטחה הגבוהה ביותר
איך אני יכול/ה לעקוב אחרי ההזמנה שלי?
תקבל אימייל אוטומטי עם קישור למעקב ברגע שההזמנה שלך תישלח.
איך אני יוצר קשר עם שרות הלקוחות?
צוות שירות הלקוחות שלנו זמין במספר ערוצים, כולל דוא"ל, צ'אט חי, וטלפון. בקר בדף "צור קשר" שלנו לקבלת מידע מפורט על דרכי ההתקשרות, והצוות המסור שלנו ישמח לסייע לך בכל שאלה או דאגה.
מהי מדיניות ההחזרות שלכם?
אנו מציעים מדיניות החזרות ללא טרחה בתוך פרק זמן מוגדר של 14 ימים לאחר קבלת ההזמנה שלך. אם אינך מרוצה מהרכישה שלך, תוכל להתחיל בתהליך ההחזרה על ידי פנייה לצוות שירות הלקוחות שלנו לקבלת סיוע.
האם הפרטים האישיים ואמצעי התשלום שלי מאובטחים?
כן, אנחנו לוקחים את אבטחת המידע שלך ברצינות רבה. האתר שלנו משתמש בפרוטוקולי הצפנה מתקדמים בתעשייה כדי להגן על הפרטים האישיים ואמצעי התשלום שלך. הנתונים שלך מטופלים ברמת אבטחה גבוהה ביותר, ומבטיחים חוויית קנייה מאובטחת ומוגנת.
לא מצאת את מה שחיפשת? אל תהסס לפנות אלינו בכל עת.